رئیس محیط زیست شهرستان نور: فقط 15 محیط بان داریم/ساختمان های ما استیجاری و متروکه است

خرید بک لینک

آخرین مطالب

امکانات وب

امیدرضا تونی: با محدوده جغرافیایی وسیع نور، ما تنها 15 نفر محیط بان داریم. اکثر مکان های محیط بانی هم استیجاری است/ در بعضی از مناطق مثل محیط بانی پیمد یا بوردون بلده، یک کلاس درس مدرسه متروکه به عنوان ساختمان محیط زیست در نظر گرفته شد که باید 18 روز ماموران ما در آنجا مستقر باشند و برای انجام ماموریت و محل زندگی اصلا مناسب نیست. یا سر محیط بانی چمستان هنوز ساختمانش استیجاری است/ اهل تعامل هستم ولی در بحث سلامت مردم به هیچ وجه کوتاه نمی آیم.


نور رسا...

ما را در سایت نور رسا دنبال می‌کنید

برچسب: رئیس محیط زیست,رئیس محیط زیست تهران,رئیس محیط زیست ایران,رئیس محیط زیست اصفهان,رئیس محیط زیست استان تهران,رئیس محیط زیست شهر تهران,رئیس محیط زیست بابل,رئیس محیط زیست مازندران,رئیس محیط زیست گیلان, نویسنده: بازدید: 5 تاريخ: جمعه 16 مهر 1395 ساعت: 16:53

صفحه بندی